onsdag 16 december 2015

2 dagar

Lugnet råder i valplådan.
Jag har sovit som en stock inatt. Vaknat till med jämna mellanrum
för att kolla läget. Trots att jag  inte har helt släckt är det svårt att se Fidelie i dunklet så jag har laddat upp med en ficklampa också.
 När jag lyser med den ger hon mig en blick som verkar undra om jag inte är riktigt klok=)
Fidelie är pigg lite kinkig med maten men färskfoder av lamm slank ner.
Hoppade också över grinden som vi har satt upp för att skärma av så hon får lugn och ro för övriga.
Men inte tänkte hon gå miste om några godsaker när husse kom hem .
Alla valparna utom en har ökat i vikt men alla är runda och goa.
Oftast brukar nyfödda tappa lite i början så inget som oroar.
Nu blir det lite bildbombning.
Vem som är just ER valp ser ni på bandet.












Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar