tisdag 12 januari 2016

4 veckor

Kan ni fatta idag är det halvtid!
Om 4 ynka veckor är det flyttdags!
Men tror iof ni tycker det är 4 lååååååånga veckor!

Idag var det veckokortsdags igen.

Greta Glögg 
vikt 1055 g


Pelle
vikt 1344g


Alex
vikt 1485g



Lucas
vikt 1389 g

Nosa
vikt 1327 g

Staffan 
vikt 1316 g

Lovis
vikt 1213

Ett bakom kulisserna kort

Ikväll ville Fidelie följa med på kvällsrunda.
Det längsta hon varit borta från valparna och ni må tro hon
hade bråttom hem. Innan jag hann stoppa henne var hon inte
i hagen blöt och smutsig.
Sen blev det badet för henne var väl så där omtyckt idag.
Gissa var jag hittade henne sen?
Jo då bäddat ner sig i min säng i valprummet.
Det blir ju torrt och skönt för mig inatt.......inte

Längtar tills söndag då jag får visa upp de små för er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar