söndag 24 januari 2016

Ståbilder

Äntligen blev det tid till ståbilder!
Så fina de ser ut och tycker de var jätteduktiga för
att vara första gången.
Alla utom Nosa ;) (som tyckte det var trams) var överförväntan
samarbetsvilliga.

Greta Glögg

Greta 


Pelle Smällkaramell

Pelle


Kurre Knäck

Lucas


Nisse Skumtomte

Alex

Fia Lucia

Nosa


Anna Advent

Lovis


Till Salu

 Staffan Stalledräng



Inte så illa för att vara knappt 6 veckor.
Tyvärr glömde vi ta av deras halsband men det kommer vi
ihåg nästa gång.......kanske.
Idag har de blivit avmaskade för 2 gången.
Har inte sett någon mask från dem
inte från Fidelie heller så är rätt säker på 
att de är maskfria men givetvis kör vi enligt schema.
Idag var det dags för Greta att få träffa hela sin nya familj.

Mys i lillhusses famn.
Husse Anders och matte Monica och såklart
fröken näsan i blöt Mio.

Fina <3


Alex snodde ett hjärta tror jag. Var nog tur att han redan har en matte;)

Tycker denna är så fin.

Idag har de även fått träffa två för dem nya hundar. Men då glömde jag ta kort.
Det var min dotter Mikaela som var här med sina hundar.
Nyttigt att träffa nya utanför hemmaflocken även om det är samma ras.....såklart.
Ingen var rädd eller försiktigt utan tror de tänkte :
YIHAAA fler att busa med.


Ni kommer ihåg jag berättade om leksaken jag bundit upp som
de har dragkamp med.
Bildbevis :

Där är du din rackare
Nu tar jag dig

Kom igen då

Jag vinner!!


Hjälp oss ut!!
Vi är i fängelse ......kan man tro ;)
Här har Nosa trött efter lek bäddat ner sig bland mjukisarna.
Greta inte riktigt redo för läggdags.

Sen lite film som avslutning:

Som ni ser det går rätt vilt till mellan varven.

Jag får smyga mig på när de leker för när de ser mig då vill de bara upp till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar