tisdag 9 februari 2016

Alex och Sigge Stardust dag!

Nu var dagen inne.
Den som kändes så långt borta för 8 veckor sedan.
Känns varmt i hjärtat att de alla kommer få så hem 
men man känner sig så tom.
Man älskar jude små liven så otroligt mycket
även om man vet att de bara är till låns.
Fast ska villigt erkänna att hade jag längtat tills de skulle flytta
hade jag varit en bra dålig uppfödare i mina ögon.

Sista morgonen med hela gänget.
Fidelie tittat till dem.
Hade inte hjärta att ta bort henne när hon ville ge dem en morgonslurk.
Hon är så otroligt snäll vid sina valpar.
Har inte hört henne säga till dem en enda gång.

Et mor och son kort
innan det blev dags.

Vi brydde oss faktiskt inte så mycket om att ta veckobilder utan
mest bara lite mys kort.



 Tiden gick fort ändå tills matte Lena och kompisen Britta kom.

Äntligen tror jag Lena tänkte!


 Du och jag.



Såklart var ju även Fidelie med.

Efter genomgång av papper massa trevligt prat 
var stunden inne att säga hejdå och lycka till.


Varmt lycka till med Alex!


Så var det Sigge Stardust tur.


LenaFanny hade haft långa timmar innan det 
var dags att åka,
Svårt att sova bra när man är full av längtan.

Nånstans här glömde vi kameran .
Vi gick igenom papper ,kollade burar,skickade ut Uffe i garaget;)
skrattade.
Inte bra att ha trevligt för då går tiden för fort.


 En sista sista kram

oh vad jag kommer att sakna dig,

Men Sigge kände sig hemma och trygg hos LenaFanny .

Nu är det du och jag !

Varmt lycka till med Sigge Stardust!

1 kommentar:

  1. Åhhh känslan när man hämtar hem dem är underbar blir helt sjuuuk!!!!!

    SvaraRadera