lördag 9 januari 2016

Mat,bus och sova

f
Fiskmåsarna har börjat vakna =) =) 
och så här sur är en viss Mio som inte får komma in och busa.
Men snart är de stora nog för besök.

De får nu två mål riktig mat /dag 
bordskicket har vi inte tränat på .

Men bäst av allt är efterrätten.
Fidelie tar resterna och mjölkbaren bjuder på milkshake.
Fidelie får dia dem hur mycket hon vill , jag passar på
med den riktiga maten när jag vet att de sovit och inte ätit på ett tag.

Jag har även börjat introducera nya saker i lådan.
Pipgrisen.

Hm är du min nya bror eller?

Även deras lekar med varann börjar så smått 

Pelle har fått syn på bollen.
En rosa såklart =) Är ju kennelfärgen.

Roligt att se att alla valpar tar sig an det nya med nyfikenhet.
Vad är det här får nåt?

Fusk ingen leksak åt mig.
Ser du matte så taskiga de är ?- Nosa

Full rulle


Pelle vänder den vackra sidan till ;)
Men Nosa och Alex gillar framsidan bättre.


Efter bus och lek blir man så trött





 Sovstilarna varierar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar