torsdag 21 januari 2016

Busfabriken

Äntligen börjar där bli lite fart i dem och 
numera är de små pirayor med sylvassa tänder som de gärna sätter i tårna=)

Minns inte om jag la ut någon bild på "nya" hagen.
De älskar att dra i ormen i taket och babygymmet är en
annan favorit. De kryper genom hålet på sidan som i en labyrint.
Det hänger en annan bitgrej bunden på motsatt sida ormen. Lite svårt att se ,
den har de dragkamps lek med . Tar dag och backar tills det inte går mer och sliter vad de kan
för att sen släppa.
De är rysligt duktiga på att pricka gröna underlägget också när det är dags för nr 1 och 2.
Lilla Nosa har myst ner sig i filten.

Detta mina vänner är livskvalite`
Att bara få sitta i hagen

Och ha ett gäng gulliganer runt sig

Klättrade,bitandes,slickandes eller 
 bara ligga alldeles stilla och mysa.

Nosa bestämde sig för att visa tjocka magen!

Har ni sett en sån snygg mage förut??

Medans killarna 

tog en fight.

Fidelie låg på sängen undrade nog vad är det för vildar jag skapat?

Vid läggdags igår såg det ut så här:

Visst ser det mysigt ut?

Idag var det full rulle och bus med de "stora" barnen.

Tycker denna är så söt.
Lekinviter.
Ursäkt för musiken eller det är ju faktiskt världens i särklass 
bästa ni hör sjunga ur Jesus Christ Superstar -Ola Salo

Tittut

Mio har fullt upp!

Följa John.

Rätt som det var saknades några.
Riktade in kameran under soffan och klickade.
Kollade vad som fastat och visst var det där de fanns.
Hm insåg att dammsugaren borde nog också gjort ett besök där ;)


 Fina killar.
Är så skönt och nyttigt 

för de små att lära känna och träffa andra trygga 
hundar för att lära sig allt vad hundspråk är.

Alltså håll dig borta han är min!

Men.......han har ju samma färg som mig!

Pelle somnade totalt slut av allt bus och upptäckter.

När valparna flyttade in i hagen igen tyckte
Mio att nu är det fritt fram för mig att besöka dem.

Hungriga valpar när maten kom.

Mera film!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar