fredag 19 februari 2016

Lovis dag

Det har inte blivit mycket Lovis bloggande i veckan.
Har varit så mycket annat att göra.
Men vi har myst hon har haft fullt upp att busa med
Mio,Mimmie,Smulan och Fidelie.
Fidelie är verkligen en pärla till mamma.
Så fin hon varit med alla och denna veckan 
har hon njutit av bara en.
Men innan Lovis kunde flytta fick hon ju bli fin.
Inget konstigt med det tyckte hon .
Jag hade planerat in finfotografering efteråt.
Tss säger jag bara.
De två ville hellre sova.

Bäst att kolla så öronen är rena.

Om vi tittar lite är du nöjd då`?

Tror kärleken mellan dem syns?



 Ett nytt försök gjordes.

Resluta= sådär.

Men finast i världen är de ändå.

Söt som socker !

Som vi kommer att sakna henne.


Jag har förberett mig hela veckan 
så det kändes bra när det väl var dags.
Men jag kommer allt sakna henne bredvid mig i sängen inatt och hennes
suttande på öronsnibben.


Sen lite lek innan det var dags.


Ja som ni vet hos oss hamnar man på golvet.


Varmt lycka till med gulklimpen!
Sara,Filip.Melker och Wilma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar