onsdag 27 januari 2016

6 veckor

Tiden går för fort tycker jag.
Men det är kul för de blir mer och mer små egna 
personligheter , Just nu är det två som sticker ut lite mer.
Lucas,kullens buse eller huligan =) =) . Ingen biter så hårt i tårna som honom.
Han har aldrig tråkigt ,finns alltid en tidning att strimla eller en filt att dra iväg.
Man blir glad av att sitta och bara titta på hans upptåg.
Sen har vi Alex. Kullens ömhetstörstare. Han piper och gnäller för att man ska komma
och ta upp honom för att mysa.Vill verkligen vara nära ,nära. Idag när Uffe och jag tog veckokorten
så var jag den som tog upp honom och satte honom på filten. Så fick han syn på Uffe och 
fick totalt glädjefnatt =).
Vet ni vad? i fredags flyttade jag upp i min egen säng.
Men jag har rummet under kamera övervakning =)
I går natt vaknade jag av att någon pep i valprummet.
Kollade mobilen dit kameran är kopplad ,då var det Alex som satt
och såg så ensam ut .När han märkte att ingen kom så
kröp han upp bland sina syskon för att somna om.
Fidelie har inte lämnat valprummet, ligger på soffan men 
har faktiskt börjat dia dem mindre. Jag förstår henne
deras tänder är inte att leka med.
Men myser med dem vill hon gärna.


Greta 
Vikt 1690 g


Pelle
vikt 2360 g


Lucas 
Vikt 2400 g


Alex
Vikt 2400g



Nosa
Vikt 2220 g



Lovis
vikt 1900g

Till salu

Staffan
vikt 2100g



 La ni märke till något?
Alex är inte längre ensam i topp på viktligan.
Han och Lucas väger exakt samma med Pelle bara 40 g efter.
Hm undrar vem som vinner vid 8 veckor?

Kram på er ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar